Lillördag..

Så himla mkt blandade tankar o känslor just nu.. Skulle vilja ut me allt bara..
Men väljer o hålla dom för mig själv.. bäst så.

Haft fullt upp idag..likadant imån.. Känns som dagarna går väldigt fort.. Både på gott o ont..!

Så mkt tankar o känslor som sagt men när jag ska skriva blir jag helt tom..kanske tur de :)

Julkaffe på Plannja imån..:) Kul o träffa alla gamla jobbarkompisar.. Men först blir de en vända till skolan..

Blev en tur fram o tillbaka till Linköping idag.. För o hämta lilla Cossie.. så söt så :)
Men fy vilket väder o köra i..huuaa..
Kvällen har jag spenderat i soffan.. smågodis o mys me Ida.. inte helt fel :)

Dags o sova så jag orkar upp när klockan ringer :S




I don´t want to be friends.. I want your bad romance..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0