måndag 14/12

Måndag o ny vecka.. o nya tag skulle man kanske också säga..
Ser ut o bli skola varje dag denna veckan.. fullt upp nu innan man får lite ledigt..

Haft fullt upp idag.. bara varit inne o vänt.. men de gillas väldigt mkt just nu!

Har precis gått till elljusspåret o sen gått de tillsammans me Elin & Lycka.. så nu e jag typ genomfrusen..
Nu blir de duschen o sen iväg igen..


Jag säer bara NEJ, nej nej... De går bara inte.. måste komma på nåt!


Min kära vovve e galet hungrig nuförtiden när han äter medicin.. när jag kom hem typ i natt ser jag att all kattmat e slut (hade en ny säck), ett tomt paket med pepparkakor ligger på golvet..
Hujeda mig..
Dessutom va balkongdörren öppen så de va svinkallt!! Unge!!
Sen hittade jag honom inte heller för den delen... Då har han lyckats stänga in sig själv i garderoben på toa.. så där låg en smällfet Otto o tryckte.. suck.
.










Kommentarer
Postat av: Kicki

...känner igen det där med hungrig men Annie e ju hungrig av andra orsaker...jag ger henne mitt på dan för att dämpa hennes hunger men hårda knäckemacker som jag bryter sönder ihop med rivna morötter å A-fil...funkar jättebra!!

2009-12-15 @ 10:57:16
URL: http://www.rottisannie.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0