Kanonhelg..

Har haft en underbar helg..
Umgåtts me familjen och varit på hundutställning.. :)

I fredags va de kalas i Järnforsen för Calle som fyllde 14.. stora killen ju..
Trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap..

Lördagen kunde väl börjat bättre kanske :P
Elin o jag kommer till Växjö o inser att vi har bara 1 koppel(!!!).. de går inte riktigt ihop sig när man ska ha med sig två rottweiler in bland ca 2000 hundar i tipshallen..
Elin va beredd att åka hem igen :D
Men de löste sig efter lite trixande på vägen in o sen va de bara o köpa ett koppel de första vi gjorde..
Hade en kanon trevlig dag som vanligt när vi e iväg.. Och fina hundar har vi oxå :D

Hård konkurrens är det alltid på dessa stora internationella utställningarna..
Otto fick iaf en 1a i kvalitet och placerade sig 4 i konkurrensen.. vilket jag e kanonnöjd me.. Nu måste han bara lära sig o visa sig också.. :P
Lycka fick också en 1a i kvalitet och placerade sig som reserv (5a).. Kanonbra!

Shoppade gjorde vi oxå :P alltid lika kul.. Finns alldeles för mkt man vill ha.. Nästa inköp kommer absolut bli e dragsele till Otto..

Blev en tripp till Växjö igår också.. hade me Otto, Ida och Wiggo.. Wiggo tyckte de va lite småläskigt och höll sig nära nära Otto :D

Tentaplugg med en satans huvudvärk e inget bra..fyy

Ikväll blir de e kväll i stallet.. hovslagarna kommer o jag har ansvar för 5 hästar..haha :) De blir nog toppen.. Wilma ska komma o hjälpa mig ;)

Väntar på mig nya kamera.. vill ah hem den ny så jag kan ta lite kort igen..


Kommentarer
Postat av: Kicki

Härligt att det gick bra för er på utställningen...här går vi i väntans tider 18 dagar har hon gått nu så vi fårse vad som händer här framöver...ha det bäst å sköt om er!! kramiz

2009-11-04 @ 09:44:06
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0